לייעוץ והזמנות: 058-4050-788
לייעוץ והזמנות התקשרו: 058-4050-788
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות החברים של פרנקי

פרנקי הייתה חתולת רחוב, טריקולורית, יפיפייה וטובת לב שגדלה אצלנו 12 שנים, מאז שהייתה גורה זעירה, בגיל 9 פרנקי סבלה מגידול אלים שכדי להצילה היה צורך בלקטוע את אחת מהגפיים הקדמיות, דבר שאילץ אותה לדדות על 3 רגליים בלבד.
למרות המוגבלות, פרנקי נשארה חתולה מלאת שמחת חיים וסקרנות שאהבה לצאת מהחצר להתבונן בעוברים והשבים, עד אותו יום גורלי שברגע של חוסר תשומת לב, כלבו של אחד השכנים התנפל על פרנקי ונשך אותה למוות.
למרות הסוף הטרגי, לא שכחנו את שמחת החיים והסקרנות של פרנקי וחשבנו על דרך להנציח אותה.
"החברים של פרנקי" נוסדה מאהבת בעלי חיים והרצון לתת עבורם את הטוב ביותר.
שמי אלי בלומנפלד, מאלף מוסמך מזה 25 שנה, מבית הספר לאילוף West Virginia Canine College שבארצות הברית, ומגדל כלבים.
יחד עם אשתי, רופאה וטרינרית בעלת ניסיון של למעלה מ -20 שנה ברפואת בעלי חיים וחיות מחמד הקמנו את "החברים של פרנקי" , כדי לתת לכם בעלי הכלבים והחתולים את המענה המקצועי והאובייקטיבי הטוב ביותר.
אנחנו מאמינים בקשר אישי עם הלקוחות שלנו, כדי לספק לכם חווית קניה בלתי אמצעית כמו פעם, על מנת שנוכל לענות לכם על כל צורך או שאלה שעולה.
זאת הסיבה שלאחר הזמנת המוצר אצלנו באתר, אנחנו יוצרים אתכם קשר טלפונית.
אנו ממוקמים ופועלים באיזור השרון ונשמח לתת שירות משלוחים אישי בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו מאיזור כפר סבא בדרום עד חדרה בצפון. משלוחים לאזורים אחרים אפשריים אף הם עם חברות משלוחים שאנו עובדים איתם ובתוספת דמי משלוח.
לקוחות החנות שפונים אלינו, מקבלים מאתנו ייעוץ מקצועי בכל נושא הקשור בתזונה או אילוף. בכל הנוגע לנושאים ווטרינרים, אנו מחויבים לאתיקה המקצועית, אנו מאמינים ברופא הווטרינרי שלכם, מאמינים כי בחרתם אותם בקפידה, לא תשמעו מאיתנו את המשפט "תחליפו וטרינר" אך בהחלט תוכלו לקבל מאיתנו הכוונה על סמך הניסיון העשיר שלנו.
אנחנו פה כדי לתת לכם מהידע המקצועי העשיר שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה
שלכם החברים של פרנקי

כלבים

הכשת נחש בכלבים

איך מזהים הכשת נחש? נפיחות באזור ההכשה (נפיחות של הרגל או הפנים, תלוי היכן הוכש הכלב) סימני שיני הנחש על העור (מתגלים רק בכ50% ממקרי ההכשה) דימומים עוריים ריור בצקות

המשך קריאה
חינוך

על תינוקות וחיות מחמד

חשוב להיות מודעים לנושא ולנקוט במספר צעדים עוד לפני הלידה על מנת להקטין את עוצמת הטראומה שחווה חיית המחמד שלכם: נסו לקבוע שיגרת האכלה וטיולים עם כלבכם מספר חודשים לפני

המשך קריאה

למה לקנות אצלנו?

שירות מקצועי ואישי

צוות החברים של פרנקי מורכב מאנשים מקצועיים בעלי ידע רחב שישמחו לייעץ לכם באופן אישי בכל נושא שקשור לבעל החיים שלכם

מוצרים איכותיים

מגוון עצום של מוצרים איכותיים במחירים נוחים

משלוח מהיר

רוב המשלוחים מסופקים באותו היום
לייעוץ והזמנות: 058-4050-788